Často kladené dotazy

Nejčastější dotazy:

Jak je možno objednat zboží?

Zákazník může svoji objednávku zrealizovat několika způsoby a to:
1. Přihlášením se do našeho e-shopu a následným nákupem přes košík
2. Emailem na adrese [objednávky@game-center.cz]
3. Telefonicky na mobilním tel. čísle: 605 362 272

Nejjednodušší způsob objednání je přes e-shop. V takovém případě kupující jistě obdrží výrobek, který jste si objednali.

Jakým způsobem mi bude doručena objednávka a jaký je poplatek za dopravu?

Kurýrem přímo na adresu za minimální cenu 119,- Kč
Na výdejní místo Zásilkovny za minimální cena 99,- Kč

Všechny produkty, které jsou na webu najdu u Vás na skladě?

Ne veškeré zboží máme bezpodmínečně na našem skladu, protože zboží se obměňuje poměrně rychle. V případě, že Vámi objednané zboží je již vyprodané, je jen na Vás, zda na něj počkáte nebo si vyberete námi doporučený podobný výrobek. Samozřejmě máte nárok objednávku také zrušit.

Kolik dní trvá dodání zboží?

Objednávky vyřizujeme tak rychle, jak je to jen možné. Naši kolegové zpracují Vaši objednávku a pošlou Vám zpětnou odpověď do 1 pracovní den. Následně Vám zboží bude doručeno do 2-3 pracovních dnů od potvrzení objednávky. V případě, že nastane nějaký problém, okamžitě vás budeme kontaktovat. Nezodpovídáme za zpoždění dodávky zboží způsobené kurýrem.

Vyhlédl jsem si zboží na e-shopu a teď ho už marně hledám. Proč?

Na naší stránce je cca 4000 produktů, ale skutečný sortiment je kolem 6000 produktů. Jelikož se tento sortiment i zásoba často mění, některé produkty se stanou „inaktivními“ na kratší-delší dobu. Může to znamenat, že stejné zboží už bohužel nebude vůbec, místo něj bude nějaké jiné nebo Vám poradíme, kdy bude opět skladem.

Mám speciální prosbu ohledně objednávky. Co mám dělat?

I na ni máme řešení! Nejlepší volbou je na konci objednávky připsat do "poznámek" svůj požadavek (zboží převezme kolega, budu doma v čase...atd.)

Před chvílí jsem si objednal, ale na něco jsem zapomněl...

Žádný problém! Klidně pošlete další objednávku, objednávky vyřídíme společně jako jednu.

Můžu si zdarma stahovat obsah?

Ano, na naší stránce v menu Info o produktech si můžete prohlédnout, popřípadě stáhnout katalogy, návody, dokumentace a pravidla her.

Zapomněl jsem heslo.

Žádný problém! Systém Vám vygeneruje nové heslo (které si můžete kdykoli změnit) a pošle Vám jej na mailovou adresu. Stačí klepnout v menu na "zapomněl jsem heslo". Potom se již bez problémů přihlásíte do e-shopu.

Sledování zásilky - tracking

V případě dodání do výdejny Packety zasíláme spolu s potvrzením i číslo zásilky (např. Z 123 4567 890). Stav zásilky si můžete ověřit na https://tracking.packeta.com/cz/tracking/search po zadání čísla zásilky.
V případě, že jste číslo zásilky neobdrželi neváhejte nás kontaktovat na objednavky@game-center.cz.

heureka.cz